tirsdag, februar 05, 2013

Dreambird

Så har jeg fået min Dreambird færdig.

Den har været spændende at lave. Havde forestillet mig at den skulle have været en smugle større, men den er jo som man kan se stor nok. Jeg har strikket den i et nøgle strømpegarn fra Lana Grossa, og Fame trend paljett fra Marks@Kattens. Noget garn der lå i min strikkekurv. Og nu var der ikke mere, så jeg måtte stoppe. Så bliver jeg nød til at få strikket min trøje færdig, det er altid spændende at lave nye ting, Jeg synes det er rigtig koldt i øjeblikket, og jeg fryser hele tiden, så det vil være godt med noget der varmer. :-) Og så skal jeg da også lige have strikket nogle strømper. Er med i Webstrik Sok - Kal, så februar strømperne kalder. Men jeg kan jo lide det.

5 kommentarer:

Anette sagde ...

Smukt og ih hvor den klæder dig.

Kludemutter sagde ...

Sikke et fint sjal.
Det er lige til et bal ')

Yt.

Unknown sagde ...

Arj hvor er den dog flot !!!

Pia sagde ...

Hvor er din Dreambird blevet flot. Jeg får selv lyst til at lave et, men der er så rigeligt med emner på pindene at de skal nedbringes først.

Merete sagde ...

Hold da op hvor er det flot. Skønne farver.