tirsdag, september 09, 2014

Bluse i Alpacka solo

Jeg har ikke været så god til at få fortalt hvad jeg laver på det sidste.
Men jeg har da strikket en bluse i Alpacka solo fra Järbo, en rigtig lækker alpacka garn synes jeg
Jeg har kun brugt 6 ngl :-)

 Er gået i gang med at strikke en nederdel til mig selv :-) 
Fik bare sådan en lyst til at strikke et sæt med nederdel,
og bluse, så jeg kan holde varmen til vinter.                   


Men lige nu  må jeg lægge det lidt til side, da jeg har lovet at lave mønster på en børneponcho  til næste søndag, så nederdelen den må hvile lidt. Den trækker meget i mig, men det andet skal jo også klares. Til gengæld strikker jeg ponchoen op i str. 4 år så det vil nok ikke tage så lang tid.

Jeg ved ikke om det er efteråret og de nye garnet, men lige nu vrimler det med ideer i mit hoved, og det tager jo lidt tid at få det strikket, men det er dejligt at man ikke skal sidde med hænderne i skødet og tænke hvad skal jeg nu lave. Det tror jeg aldrig at jeg vil opleve ;-)

3 kommentarer:

Lene Zaar sagde ...

Hej Hanne,
Blusen ser rigtig lækker ud. Er det dit eget design eller en opskrift, vi andre også kan få fingrene i?

Hannestrik sagde ...

Hej Lene.
Ja det er en af mine egne bluser.
Man får jo somme tider en ide ;-)

Lene Zaar sagde ...

Hej Hanne,
Det lurede mig nok. Den er super flot.
Du må have en dejlig dag.