onsdag, marts 09, 2005

Jeg syr i dag.


Jeg syr og syr. Posted by Hello

Jeg har været på farten et par dage, læge, tandlæge, så nu er jeg godt træt, men jeg syr på mit vægtæppe så det varer ikke så længe før jeg kan få det op og hænge det glæder jeg mig meget til. Jeg er også ved at strikke strømper men der er jeg ikke kommet så langt. Jeg er ved at strikke et par til Simone men er i tvivl om de er for små så det bliver til Linea og jeg så må lave et andet par til Simoen. Det er øv, for jeg tror ikke jeg har nok garn til et par mere i den farve, men jeg må jo dykke ned i kiste og se hvad der ligger på bunden. Men så kan jeg få dem strikket rigtig, for jeg sad bare og strikkede og opdagede at jeg ikke havde lavet dem helt rigtig, så nu får jeg nok en chance til. Ikke skidt uden det er godt for noget, og det vil Linea sikkert give mig ret i, eller også hendes mor - Diana.

Ingen kommentarer: