søndag, marts 20, 2005

Tillykke Jane


Tillykke med de 50 Jane Posted by Hello

I går var jeg til min gode veninde Janes 50 års fødselsdag.
Jeg har kendt Jane i rigtig mange og og jeg betragter hende som en god søster, og i går --- ja faktisk i dag bliver hun 50 år. Men Jane det er ingen alder, og når jeg ser på din mor der står bagved dig og ser så glad ud, så ved jeg du har mange gode år foran dig endnu. Der er nogle der siger at livet kun lige er begyndt.

Det var en dejlig fest, og vi fik noget rigtig god mad. Jeg er ikke kræsen man har svært ved at spise, men kødet var som smør så det skal de have ros for på Skævinge kro. -- dejlig mad. man kan se lidt at det her under Janes fødselsdag.

I dag vil jeg så sætte mig og flytte et par masker og måske bliver der også syet en firkant til Simones tæppe, det kunne da være.

Men Jane tillykke med dagen i dag, og tak for en dejlig fest.

Ingen kommentarer: