søndag, september 25, 2005

Hjemme igen.

Så er jeg kommet hjem fra en dejlig ferie.
Vejret har været helt fantastisk og vi har nydt det meget. Vi har været på Als, og jeg har møde Kirsten S på Sønderborghus hvor man holder strik - in hver tirsdag. Kirsten kunne ikke om tirsdagen, så de var så søde at lave en ekstra strik - in om mandagen hvor jeg så var med, og det var bare så hyggeligt.

Example

Jeg har fået strikket en masse på turen, men mest strømper for det er så let at have med i tasken så man har sit strikketøj alle steder. Jeg sad i fredags og hyggede mig på torvet i Tønder, solen skinnede og jeg strikkede på en strømpe til Søren. Dem har jeg ikke fået taget billeder af, og nu har han taget dem i brug, men det er jo dejligt.

Example

Og så har jeg fået syet en masse DJ dem vil jeg snart lægge billede ind af i mit album.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud, der på torvet. Det er jo også fantastisk at vi stadig kan sidde ude, så langt henne på året.

Vivian sagde ...

Hej Hanne (og Kirsten !)
Det ser da ud til at i havde en ualmindelig hyggelig tid - det er bare så sjovt at man uanset hvor i landet man drager, lige kan "støve" en artsfælle op :-))

KH Viv

Silkemor sagde ...

Hvor var det dejligt at mødes med dig, Hanne, og også at hilse på Søren.
Skulle hilse mange gange fra de andre strikkedamer, de glæder sig også til næste års strikketræf i uge 38. Men vi havde det også bare noget så hyggeligt.

Knus Kirsten