lørdag, juli 22, 2006


Ja jeg er blevet så glad for at strikke sjaler at jeg er startet på et mere ;-) Jeg strikker stadig i det garn fra Mayflower der er Færøsk uld. Denne gang har jeg fundet et mønster i en gammel strikkebog der hedder rosenmønster og det strikker jeg sjalet i, og så vil jeg finde en kant og strikke på.
Tak for de søde ord til mig, og Tina R jeg kan godt forstå at du undre dig når jeg skriver at jeg ikke har lavet noget, men sådan føler jeg det når jeg ikke får lavet en masse håndarbejde i løbet af dagen. Men lidt er det jo blevet til alligevl, kan jeg se nu.
Simone som har været på ferie, har været glad for at se gamle danske film om aftenen, når vi var gået i seng, og så sad jeg i sengen og strikkede, det var så dejligt og jeg nød det. Nu må jeg så se hvor stærkt det går med strikketøjet nu hvor jeg også får tid til at sy igen.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg kender det godt - man føler egentlig ikke, man får lavet noget som helst, men alligevel kommer der et produkt ud i den anden ende. Det må være fordi, vi håndarbejds-"nørder" alligevel altid liiige får strikket et par pinde eller syet et par sting alligevel i løbet af dagen, ikke?

KH Tina R