mandag, august 20, 2007



Ja det er jo ved at være lidt siden at jeg har haft fødselsdag. Men da jeg stadig mangler en gave i min fødselsdagsgruppe har jeg ikke haft langt billede ud af gaverne, men nu synes jeg det er ved at være på tiden så her kommer der et billede af hvad jeg har fået. Mon ikke snart den sidste pakke kommer !!!!!!

Jeg synes jeg har været meget heldig, for jeg har fået en masse dejligt garn, perler som jeg godt kan lide at strikke i. Maskemarkøer, som man næsten ikke kan se her på billedet, og nogle skønne stoffer som jeg glæder mig rigtig meget til at jeg skal sy af. Det er nogle dejligt gaver som jeg glæder mig til at tage i brug. Og jeg må da også tilstå at de perler jeg har fået af Pernille, dem er jeg i fuld gang med at bruge, men da jeg fik en pose perler mere i en anden farve den anden dag, ja så lagde jeg dem ved for at man kan se jeg har fået perler. Men dem fra Pernille, ja dem bruger jeg flittigt af nu, jeg kunne ikke vente mere. :-)

Ingen kommentarer: