søndag, august 05, 2007

Så har jeg fået strikket clue 5 på mit MS3. Jeg synes det er spændende at jeg ikke kan se hvordan det bliver. Man kan godt nok ikke så godt se det, men havde jeg flyttet det over på en rundpind ville det have været nemmere.

Jeg har været på strikkecafe på OLG i dag. Det var hos strikogsy, og jeg har igen i dag hilst på gamle kunder fra den gang jeg havde forretning i Vig, og det er jo nu 12 år siden at jeg blev syg. Så det har været en dejlig dag, selv om jeg har siddeet inde i det fine vejr.

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Hej Hanne,
Ja, det bliver spændende at se, hvad det ender med, den her mystiske stola. Jeg synes, at mine masker, der hvor jeg strikker stykkerne sammen bliver lidt vel store, men så vidt, jeg kan se, er dine også det, så det skal nok være sådan :-)
Knus fra PiaT

Hannestrik sagde ...

Ja Pia, jeg synes også de er store. Først pillede jeg det hele op og strikkede det en gang til, men skal jeg strikke det så hullerne ikke er så store, så er det jo ikke MS3, så nu får de lov til at være sådan ;-)
Hanne