onsdag, januar 30, 2008



Hu hej hvor det går. ;-) NU er jeg også kommet i gang med Dem Fischer sin Fru. Her er første del, jeg synes at det tegner meget spændende.

Nu er 5. del kommet på Spring Shawl Surprice, så det bliver det næste der bliver strikket. Ja jeg hygger mig med det. Og det er rigtig godt, for mine smerter er mange i øjeblikket, og mine øjne er helt tossede, jeg får ikke sovet så meget i øjeblikket, på grund af smerter i dem. Men jeg håber snart jeg kommer ud på den anden side af denne tunnel, og så samler jeg kræfter til næste runde af de pokkers smerter. Men jeg gør det i hyggeligt selskab med mit strikketøj.

1 kommentar:

Ute - spejderstrik sagde ...

Kære Hanne.

Jeg er fuld af beundring over dine utrolige energi til at strikke sjaler. De Fischer sien Fru - hvor har du den model fra? Det er jo et gammelt nordtysk eventyr, som jeg har hørt fortalt på plattysk mange gange med fantastisk morale (faktisk identisk med konen i muddergrøften).
Rigtig god bedring til dig, håber, at du snart kommer af med smerterne.