tirsdag, januar 08, 2008



Så er jeg kommet lidt længere på mit Speider's-web shawl. Det er ret svært at tage et billede når man strikker rundt, men nu er jeg kommet til næste del af mønsteret. Og i dag kommer clue 2 på SSS som Spring shawl surprice bliver forkortet til. Det bliver spændende.

Men i dag kommer Birthe, så da skal jeg nu sy på mit klodstæppe. Jeg er kommet et godt stykke på det, for jeg syr hver aften.

Somme tider tænker jeg, at det kunne være godt med nogle flere timer i døgner, men på den anden side, så ville jeg nok bare få flere interesser og så havde jeg ikke timer nok igen, og det er jo bare dejligt at man ikke sidder med hænderne i skødet, og ikke ved hvad man skal lave, og det er helt sikkert, at det gør jeg ikke. :-)

3 kommentarer:

Fríða sagde ...

wow, hvor ser det flot ud! hvor har du det mönster fra?
kh.fra Island
Frida

Hannestrik sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Hannestrik sagde ...

Det har jeg fra bogen Victorian Lace Today af Jane Sowerby. En rigtig skøn bog, hvis man kan lide at strikke lace sjaler. Hilsen Hanne