tirsdag, juli 08, 2008



Varmen er her stadig, hvor er det bare dejligt.

Jeg har fået strikket clue 4 på Pearled Romance.

Nu er jeg så gået i gang med min Slow Bee Mystery, der har jeg lige nu 2 clues liggende. Men det tager lang tid at stikke en pind. I aftes sad jeg og strikkede en pind hvor der skulle strikkes 76 perler i, bare på den pind. Men hvor er det spændende.

I dag har jeg til gengæld syet på mit sengetæppe, nu er jeg færdig med toppen, og skal have riet den sammen med mellemfor og bund, så kan jeg gå i gang med at quilte.

1 kommentar:

Jette sagde ...

Tak fordi du fortalte at slowbee 2 er startet, blev ved med at lede og kunne ikke læse noget om det. Jeg holder lige en pause med de knitalonger, de tager for meget tid til alt det andet strikketøj der venter. Du laver bare så mange flotte sjaler og stolaer...