torsdag, oktober 16, 2008

I aftes blev jeg færdig med min bluse Baby Cables and Big Ones Too. Jeg har fundet mønsteret gennem Ravelry, og købt det over nettet af Suvi S. Jeg har hygget mig med at strikke det. Blusen har jeg strikket i en OnLine garn der hedder Kim. Der er 75 % Merino uld, og 25% Silke i den. Den sidder godt og er rar at have på.

Her er et billede hvor man måske nemmere kan se mønsteret i min bluse. Den er strikket oppe fra og ned, så jeg faldt pladask for den med det samme.


Nu må jeg have strikket strømperne færdig til Simone så hun kan få dem med hjem, når hun tager hjem på lørdag.

2 kommentarer:

Githa sagde ...

Den er bare blevet rigtig flot og klæder dig fantastisk Hanne :-)

Fríða sagde ...

flooot! og farven er bare super! til lykke med den.
kh.fra Island
Frida