fredag, november 07, 2008

Så er der igen et par strømper færdig til Simone. Linea har jeg også fået et par strømper færdig til, som er strikker i det Søren kalder "ungkarle garn", fordi de er strikker i strømpegarn fra Mayflower med Nano teknologi. De er ikke helt ens, for så kunne de ikke strikkes på et nøgle, og Linea synes at det er helt fint.






Så er jeg også kommet i gang med at kniple julepynt til juletræet. Der skal jo nye ting til hvert år, og jeg har nu kniplet en engel, fra Hanne Sonne, som man kan se på min hjemmeside Garnkurven, og så et kræmmerhus, også fra Hanne Sonne, kniplet i russisk båndknipling.

1 kommentar:

Amelie sagde ...

Alice gjorde mig opmerksom paa sin side, da jeg ogsaa knipler. Sikke fine ting du har -ikke kun- kniplet. Jeg glaeder mig til naeste besoeg hos dig.
Hilsen Amelie