lørdag, januar 10, 2009



Så er jeg færdig med toppen til Lise. Hun ville ikke have sit ansigt med, for hun var så forkølet, og ja vi har jo lov til at være lidt forfængelige. Men hun er glad for den, og jeg synes at den passer hende rigtig godt, og falder pænt.

Så er jeg jo begyndt at kniple blonde til et lommetørklæde, og så er jeg jo varmestue strikker, og skal afleverer strømper den 25. Jeg er lige ved at være færdig med par nummer 5. Men jeg skal da helst nå et par eller to mere endnu. Det er jo koldt.

3 kommentarer:

Made By Dorthe sagde ...

Super flot og den passer jo helt perfekt :-)
Kære Hanne, jeg har nomineret dig til Award: KREATIV BLOGGER, håber du vil sige ja tak. Du finder nærmere oplyser på min blog :-)
Knus fra
Dorthe

Lavendel sagde ...

Hej - den ser spændende ud, de ntop. Hvilket garn og opskrift er det? Det er lidt sbært at se om der er mønster i det mørke garn, men den ser flot ud.

Birthe sagde ...

Den er blevet super flot ...jeg er selv igang med en , men hold da op hvor den volder mig problemer ... er bange for jeg aldrig får den færdig.