lørdag, juni 13, 2009


Jeg har i dag været til WWKIP i Asnæs.

Det var rigtig hyggeligt, man kom bare med en stol og sit strikketøj, og begge dele er ikke noget problem for mig ;-)


Jeg fik snakket med en masse mennesker og fik også lige lidt inspiration med hjem, der er noget som jeg snart strikke. Skal bare lige være færdig med det jeg har gang i.



Der var også fingerstrik for børn. Desværre kom der ikke så mange, men nogle fik sig da en rigtig god oplevelse. Jeg håber at det bliver gentaget til næste år, måske kommer der så endnu flere.


Da jeg kom hjem satte jeg mig på terrassen og hyggede mig medens jeg strikkede. Men ak det blæste den del, og mit mønster smuttede lige en tur. Jeg bagefter, men ja nu blev jeg lige mindet om, hvorfor det nu lige er, vi har en stor terrasse. Jeg kørte fast på græsplænen. Søren var heldigvis hjemme, men gik på den anden side af huse, så der sad jeg, til han kom om i haven. Han kunne ikke høre at jeg kaldte. Men godt det ikke skete da jeg var her alene.


3 kommentarer:

marianne sagde ...

Dejligt med sådan en eftermiddag med nye mennesker. Godt du kom fri af græsplænen:)

Karin Grøn sagde ...

Det ser hyggeligt ud. Hvor er din sommerbluse blevet sød. Den klæder dig helt fantastisk.

Helle : sagde ...

Håber at du fik fanget din opskrift og godt at du ikke var alene da det skete