onsdag, juli 01, 2009


Jeg er kommet godt i gang med min nye bluse. Det er jo i stærkere farver, men som vejret er nu, så er det dejligt med glade farver.

Men tro nu ikke at jeg kun sidder og strikker bluse til mig selv, for det gør jeg ikke. Det bliver også til strømper ind i mellem, men det er bare så varmt at sidde med, så derfor er det mest bomuldsgarnet jeg strikker med lige nu.



I går var Mads og Matis hjemme, vi hyggede os på terrassen. Der blev spillet meget bold, det er fodbold for tiden, men der var da også tid til en frokost pause.

3 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Også flot - gode glade farver. Jeg må ha kigget lidt mere på den karpe.

Helle : sagde ...

Den bliver utrolig flot og må være spændende at lave. Dejlige unger du har besøg af :-)

Fríða sagde ...

det er da bare helt utroligt som du dröner derudaf! hvor bliver den flot, din bluse, superfine farver.
kh.fra Island
Frida