mandag, august 03, 2009



Ja så har jeg haft fødselsdag. Jeg blev forkælet med blomster og gaver. 3 af mine børnebørn var her, Linea var på gymnastikskole så hun kunne ikke komme. Det var en rigtig dejlig dag.



Nu er Linea her til gengæld på ferie, så vi hygger os rigtig med at lave kort spille på computer, ser film, og ja bare hygger.


Jeg har fået strikket på en strømpe som snart er færdig, og så er jeg kommet lidt længere med trøjen. Men nu har jeg fået målt Linea, så jeg har trævlet lidt op på den jeg var ved at strikke til hende, vi har snakket lidt om hvordan den skal være, og nu strikker jeg på den igen, så den kan blive færdig, den har jo ligger lidt tid, fordi jeg pludselig kunne se at den nok ikke blev stor nok.

Så nu strikker jeg på livet løs på den, så jeg kan nå så langt som mulig inden Linea skal hjem, så jeg ikke bliver i tvivl igen.

4 kommentarer:

marianne sagde ...

Stort tillykke med dagen og fortsat god ferie til jer:))

Diana sagde ...

Hej Linea og mormor.

Det ser godt nok hyggeligt ud. Har jeg mon ret i at i laver kort af te-poser? Jeg har ihvertfald haft mange med :o) Jeg glæder mig rigtig meget til at se det hele på onsdag. Og så har jeg jo hørt at Linea har fået læst rigtig meget- så nu vinder hun nok en bog mere fra bibloteket. Rigtig flot min skat.

Kram fra mor og far

Unknown sagde ...

Den ser tøff ut. Gleder meg tiøl å se den ferdig. ;-)

Helle : sagde ...

Stort tillykke med din fødselsdag, det lyder til at I rigtig hygger jer. Super sød trøje du er igang med til hende.