lørdag, august 22, 2009





Så er jeg kommet godt i gang med at strikke mit flet sjal. Det er ret spændende. Så nu begynder jeg at arbejde i mit hoved med, hvad jeg så skal lave bagefter. ;-)


Men nu bliver jeg da snart nød til at strikke noget efter diagram, for jeg har lige fået en ny magnetplade. Det er en luksusplade, og hvordan kan det være det. Jo det er lige som en mappe hvor jeg kan have mit mønster, jeg kan stille den op, så det er nemt at se mønsteret, og jeg har en lomme hvor jeg kan have mine noter. Den er fra Knit Pro. Man kan få den i 2 størrelser. Den store 50 x 20 cm, og den lille 25 x 30 cm. Ja det er lidt luksus, og jeg er rigtig glad for den. Søren forhandler den :-)

6 kommentarer:

Made By Dorthe sagde ...

Hej Hanne, vil bare lige sige hej, det er efterhånden lang tid siden jeg har være forbi her hos dig, men du har jo som sædvanligt været flittig og lavet en masse flotte ting :-)
Den Knit Pro mappe er da bare for lækker/smart, sådan en må jeg vist have fat i. Hvad koster de?
Jeg får slet ikke strikket for tiden, lige nu er det kortene der interessere mest, men sådan skifter det jo i perioder og strikkelysten kommer sikkert snart igen. Kan du have det rigtig godt.
Knus fra
Dorthe :-)

Helle : sagde ...

Ej Hanne den er bare for sej, sådan en tror jeg også jeg er nød til at anskaffe mig. Tak for tippet ! havde ikke set den så smart før. God Weekend til dig !

Pia sagde ...

Hej Hanne.
Hold da op, hvor er du hurtig på pindene. Den er vel nok smart din magnetplade. Hvem er Søren og har han en hp? Kunne godt bruge en plade der kan stå. Min kan kun ligge.

Merete sagde ...

Hej Hanne
Sådan magnetplad har jeg også. Den er super smart. Jeg har fået den i forbindelse med at jeg strikke fuglesjalet.
Merete

Hannestrik sagde ...

Ja det er en skøn magnetplade. Jeg har den i brug for tiden, og det er bare skønt på den måde. Jeg ved ikke hvad den koster, men det kan jeg da finde ud af, for Søren, ja det er min mand, han forhandler dem :-)
Hanne

Susan sagde ...

Hej Hanne.
Jeg har lige været inde på Sørens hjemmeside men kan ikke finde magnet pladen .....
Har du fundet ud af hvad den koster?
Hilsen
Susan