fredag, december 25, 2009


Så har det været den 24. Vi var i Fredensborg alle sammen og havde en rigtig dejlig juleaften. Vejret artede sig også fint, for vejene var fine at køre på.


Min julehalsduk blev færdig i bilen på vej der op, så jeg nåede alle 24 afsnit til juleaften. Det har været hyggeligt at være med igen i år.



Og så har jeg da også fået et par strømper mere færdig til Søren. Jeg kan jo ikke have at han går og fryser om tæerne, eller har huller i sokkerne, det er jo ikke den bedste reklame. Nu må jeg have strikket noget mere på min kjole, for den glæder jeg mig rigtig meget til at jeg skal have på.
Jeg ønske alle en rigtig glædelig jul.

2 kommentarer:

Helle : sagde ...

Også rigtig glædelig jul til dig Hanne, sikke et flot træ !

Merete sagde ...

Dejligt at I kunne komme til Fredensborg og holde jul. Dit kalendertørklæder er bare super flot.
Merete