onsdag, februar 10, 2010


Jeg har ikke så meget at vise frem for tiden. Og det er ikke fordi jeg sidder med hænderne i skødet, men jeg er kommet til at leverer det videre, jeg har strikket, hi hiii
Mit sjal det blev bare så dejligt, så sådan et må jeg bestemt selv eje. Så nu har jeg vundet garn op til et mere, bare i lidt andre farver. Garnet er 1 trådet uldgarn fra Järbo. Den er rigtig lækker at strikke i, og den har en løbelængde på 600 m på 100 g. Lige en garn for mig. Men her er den spæde begyndelse til et nyt sjal. Denne gang vil der komme lidt mere om sjalet når det er færdig. For det er til mig ;-)

Mit Panama sjal mangler lige at få strikket omkring 30 pinde så er det færdig. Når det har været spændt ud, er jeg sikker på at det bliver rigtig dejligt.

2 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Det er nogle fantastisk smukke ting du har strikket og jeg synes du har fået en masse fra hånden. Kjolen klæder Lise rigtigt flot.

Pia sagde ...

Hvor er det dejligt at du kan glæde andre med dit strik, og at de vil bruge det. Dit sjal ser meget spændende og flot ud.