mandag, januar 03, 2011


Et par vanter mere er blevet strikket. Jeg er blevet færdig med nogle af de ting, jeg ikke kan fortælle om, lige med det sammen ;-) men det skal nok komme. Og så har jeg lånt en bog på biblioteket, om at strikke 2 strømper på en gang, men på en anden måde end sidste gang. Det er spændende at prøve forskellige teknikker, det kan jeg godt lide.


Ellers ja så strikker jeg nu på min kjole, det er godt at have den, når man pludselig er færdig med det, som har optaget en på det sidste.

2 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Sikke nogle smukke vanter du strikker. Hvor har du mønstret fra til dem- de er da helt fantastiske og garanteret også sjove at strikke. Den bog ser spændende ud- den har jeg aldrig set før. Godt nytår til dig også.

Hannestrik sagde ...

Hej Karin. De sidste vanter er nogle jeg selv har lavet/tegnet. Jeg har et mønster mere, som skal prøves, men der er lige et par strømper der skal være færdig. Men jeg håber at jeg snart kan vise dem.