onsdag, marts 26, 2008





En lille melding fra mig ...... her er så min Halsduk. Jeg synes at det er sjovt at finde ud af hvad der står i mønster, og også rigtig spændende at skulle læse svensk.

Jeg starter også op på et sjal eller 2 mere, nå ja det bliver i hver til fælde 2, for jeg er med i et par grupper mere hvor der kommer KAL, og som jeg har skrevet før, så holder jeg af at strikke dem.


Men her kommer lige et billede mere af Dem Fischer sin Fru, så kan man få en fornemmelse af hvor stort det er. Sjalet er designet af Moni, og jeg er en beundre af hendes mønstre, jeg synes det er et flot arbejde hun gør. Sjalet her vejer 150 g




Here is a picture so you can se how big Dem Fischer sin Fru is. It is Moni who has made it, and I think it is very nice. Moni is so good til make patters. I love them.

2 kommentarer:

JetteM sagde ...

Det er simpelthen fantastisk flot det sjal.

kh Jette

Ingalill sagde ...

Å så underbar denna sjal är! Och jag som aldrig kommer att kunna göra färdigt min. Har bara ledtråd 1 utskriven- resten försvann i en datorkrasch och jag trodde att jag hade gott om tid att hämta hem ledtrådarna igen. Snyft! Nåja jag får väl njuta av alla andras fina färdiga sjalar.

Njutar som alltid av dina alster! Hittar så mycket fint här.