lørdag, marts 22, 2008



Så er jeg blevet færdig med Dem Fischer sin Fru. Det er bare rigtig stort, og det kneb da også med at jeg kunne få det lagt pænt ud så jeg kunne tage et billede af det. Men mon ikke godt man kan se hvor flot det er blevet.

Nu skal jeg så have strikket Mystery 2008 færdig. Og så skal jeg være med på en ny runde hvor Moni igen har lavet mønsteret. Det kommer til at hedde Secret of bad Nauheim Det bliver så det 3. sjal jeg strikker som Moni har lavet. Jeg er en stor beundre af hendes sjals mønstre.

5 kommentarer:

Fríða sagde ...

nej, hvor er det blevet flot! til lykke, Hanne!
kh.fra Island
Frida

Made By Dorthe sagde ...

Du har gjort det igen Hanne, endnu et helt fantastisk smukt sjal fra dine strikkepinde - respekt!!!
Forsat god påske :-)
Knus fra
Dorthe

Pia sagde ...

Det er godt nok blevet flot - det kan du godt være rigtig stolt af :-)
Knus fra PiaT

Tina sagde ...

Hold fast hvor er det bare flot!!! :) Du kan garanteret få mange kommentarer hvor du kommer frem, med det på ;) Smukt og stort arbejde!

Wernicke Margit sagde ...

Ich kann zwar Deine Sprache nicht verstehen, aber sehe die wunderbaren Bilder. Seeeeeeehr schön Deine Tücher, gruß margitqrqqgbc