søndag, marts 09, 2008

I går havde jeg besøg af min mor, Lise, Mads og Mathies.

Mads sad ved computerne hele dage, han havde det bare så

dejligt. Godt jeg har en børne-computer stående, for han er

blevet rigtig god til at hygge sig med spil på nette, så som Pyrus,

Pixiline og Robin Hood, men jeg er jo ikke lige så nervøs når det

ikke er den computer jeg bruger.


Jeg fik strikket noget, så nu er clue 8 færdig på SOS II. I næste uge kommer sidste clue, så bliver det også færdig. Godt jeg har flere jeg strikker på.

1 kommentar:

Pia sagde ...

Hej Hanne


Du er simpelthen bare så flittig med dine strikkepinde! Og de er rigtig smukke dine sjaler og stolaer.
Jeg er selv tilmeldt en del af de KAL´s, men får ikke lavet alle.
Jeg er bla tilmeldt SOSII, men kan se at jeg mangler den sidste clue, altså nr. 8. Kan du hjælpe mig med en kopi af den ?

Fortsat god påske...

Kh Pia
strikkepia på Hobbynettet

strikkepia@gmail.com