lørdag, marts 01, 2008




Så har jeg fået strikket clue 7 på mit SOS II. Så nu vil jeg gå i gang med mit Dem Ficher sin Fru , for der er også kommet næste del, som er clue 6. Øh mon jeg nu husker rigtigt, nå jeg strikker i den rigtige rækkefølge og det er jo det jeg skal. Men det kniber somme tider med at huske hvad for en del, det er jeg strikker.


Og så kom posten i går med en pakke til mig . Skønt skønt skønt. Jeg har jo Knit picks, men nu har jeg så bestilt dem i træ, og jeg bestilte strømpepinde med, for de er 15 cm, lige mig.




Jeg er jo ved at strikke strømper til Søren, så jeg har taget dem i brug med det samme, og hvor er de bare skønne at strikke med. Når jeg strikker med metalpinde, får jeg smerter i mine led, men det er ikke lige så slemt når jeg strikker med træpinde, og det er bare så godt. Og så er der 6 pinde til et sæt, ja mon ikke man kan fornemme min begejstring for dem.

Om jeg får strikket så meget i dag ved jeg ikke, jeg får børnebørn hjem om lidt, så skal vi jo hygge os. Men lidt på en strømpe kan det vel blive til.


Ingen kommentarer: