onsdag, marts 19, 2008


Nu starter Web-strik KAL. Jeg har meldt dig på 2 af dem. Super Karla Poncho fra Karen Noe og den svenske Halsduk. Her er så første mønster på den svenske Halsduk. Jeg har valgt at strikke det i en ren uld hvor der er 225 m på 50 g .

Det er ret spændende at strikke , for det er jo lige det med at forstå hvad det er der står

Ind i mellem kan jeg jo ikke lade være med at tænke på, at havde det stået på engelsk, havde det været meget nemmere, men det er en skøn udfordring.

Ellers ja så strikker jeg jo på Dem Fischer sin Fru. Jeg mangler stadig 14 pinde før den er færdig, og 14 pinde lyder ikke af så meget, men det er det, for der er rigtig mange m på en pind.

1 kommentar:

Pia sagde ...

Ja Hanne, det er en større udfordring med en svensk opskrift, end jeg havde forventer. Jeg er glad for at var til Strik Café i Malmö, da jeg startede på min Halsduk og havde 10 grinende (af mig og mine fortolkninger af de svenske strikkeudtryk) dejlige damer til at hjælpe mig. Nu går det bare deruda'
Knus til Jer begge fra PiaT