fredag, marts 28, 2008











Så er jeg startet op på et nyt sjal. Denne gang er det Fancy Fulness af Birgit Freyer.


Jeg var først startet med en anden garn, men jeg var ikke glad for at strikke mønsteret i det garn, følte ikke det kom til sin ret, så jeg bestemte mig til at starte forfra, og det føler jeg var en god beslutning. Nu glæder jeg mig til at se hvad der sker i næste uge.

Jeg har også været en tur uden for huset i dag. Det var godt. Godt nok koldt, men solen den skinner så man får endnu mere lyst til at komme ud og sidde i solen på terrassen.

Her inde i huset har der ikke været så hyggeligt som der plejer i denne uge. Men som jeg plejer at sige, det skal være skidt før det kan blive godt. Vi er ved at få lavet nyt badeværelse, og i denne uge er alt revet ned, og gulvet hugget op. Når man åbner døren ud til badeværelset, så er der ½ meter ned.


Her stod vores wc for en uge siden, og nu er der et rør, og langt ned.




Og her var der et badekar.
Men bare vent, jeg glæder mig rigtig meget til at der er kommet nye rør, et gulv, og nogle elementer ind igen.

Men medens jeg venter, så kan jeg da strikke, og det vil jeg.

Ingen kommentarer: