tirsdag, oktober 11, 2005

Et sjal mere

Så er jeg gået i gang med at strikket et sjal mere.
Jeg havde jo strikket et som en veninde skulle have til sin svigerdatter, men Søren skulle lige låne det et par uger, og så kom han til at sælge det, så nu må jeg jo lave et mere inden det bliver afhentet.

Example

Ellers er jeg begyndt at lave den første nisse, for jeg skal jo afleverer 4 den første december. Så Birthe var her i går og vi hyggede os med at lave nisser i stedet for at sy patchwork denne gang.

I dag skal jeg klippes og det glæder jeg mig meget til, for jeg trænger til det. Og så håber jeg bare snart mine briller kommer, så jeg snart kan komme til at se lidt bedre. Nu er det 1½ måned siden at jeg bestilte dem. Ja jeg ved godt at de første jeg fik ikke var de rigtige glas, men det er nu lang tid af vente.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Silkemor sagde ...

Hej Hanne

Er det det smukke anemonesjal du havde med her i Sønderborg?
Nu MÅ du da snart kunne få dine briller, jeg synes det er en dårlig service du får, føler med dig.
I dag er det Sønderborghus-dag, og jeg glæder mig til næste år, du ved nok.

Knus Kirsten