torsdag, oktober 06, 2005

Min Tønderbluse.

Man kan godt mærke at det er ved at være efterår, så nu er det dejligt at jeg er ved at strikke en ny bluse til mig selv. Og det skrider fint fremad.

Example

Jeg glæder mig meget til jeg skal prøve den og se om den levet op til forventningerne.

Og Helle den bliver strikket i Alpaca fra Garnstudio og en guldtråd der heddder Glitzer fra Hübner wolle. Jeg gruede for at det skulle være besværligt at strikke den med, men det går fint, den er nem at have med at gøre, og løber ikke af spolen som jeg havde frygtet. Det bliver ikke sidste gang jeg bruger sådan en og så strækker den ret langt for den har 1000 m på en rulle, og det er da ret godt.

Ellers har jeg syet et julehjerte som jeg kan bruge til at have julekort i når den tid nærmer sig. Rar beskæftigelse når smerterne er for mange. Det kan ses her.

Ingen kommentarer: