lørdag, oktober 01, 2005

Mit strik

Så er efteråret kommet selv om vi havde sådan et fint vejr i går, det var bare så dejligt.
Vi var sammen med Sørens arbejdskolleger som har arbejdet sammen i 1972 og det var bare sådan en god dag. Lækker mad, og hyggeligt samvær. Jeg har lagt billeder ind fra dagen i mit album her.

Jeg har også fået strikket på min "Tønderbluse" og jeg er kommet et godt stykke på ryggen.

Example

og jeg glæder mig meget til at jeg skal i gang med det første forstykke. Men det er ikke sikkert at jeg får strikket så meget i dag, for vi skal have gæster, men strikketøjet løber jo heller ikke nogle steder. Og så skal jeg finde ud af hvilken strømpe jeg skal strikke i denne måned fra Sokkeklub 2005, men det kommer der mere om senere på måneden.

1 kommentar:

strikkeforsker sagde ...

Ih hvor er den fin, den kan rigtig live op på en ellers kedelig og trist vinterdag. Ulla