mandag, december 17, 2007



Lørdag til aften var jeg inde og hente clue 3 ned af mit Mysty Shawl Along #6 2007 og her er så resultatet. Jeg er meget spændt på at se hvad der mere sker.

Ellers så har jeg været på OLG i går, så i dag er jeg godt træt. Men jeg havde en god dag, og fik snakket med mange mennesker, og det er jo altid rart.

Men nu må jeg se at få de sidste ting klaret inden jul. Julekortene er skrevet, de bliver nok først sendt i morgen, men de mangler kun at få sat frimærker på, så det er dejligt. For jeg bruger mange dage på at skrive, jeg har mange der skal sendet til, og jeg hygger mig med at sidde og skrive dem alle sammen.

1 kommentar:

LUL sagde ...

Så flittig du er, men det er jo ikke noget nyt :-)
Tak for hilsenen på min blog. Jeg er selv meget spændt på hvordan min SSS kommer til at gå og hvordan den bliver modtaget. Men al det hemmelighedskræmmeri gør min blog temmelig kedelig ;-)