fredag, september 25, 2009



Så er jeg færdig med min trøje for 2. gang :-) Nu er jeg mere tilfreds med den, for nu sidder den som den skal .

Og så kom det store øjeblik, hvor jeg skulle starte på en nederdel. Og hvad skete ........ jeg startede, strikkede et stykke, og kunne så se, at det var da bare slet ikke mig. Den ville ikke komme til at sidde som jeg kunne tænke mig, og den ville fylde alt for meget for neden, og da jeg sidde hele tiden, ville det generer mig. Der er lidt forskel på om man er gående eller sidder hele tiden, det fandt jeg ud af da jeg kom i kørestol.

Så nu er pindene hevet ud igen, og jeg er klar til at starte forfra. Ja man skulle tro at det var ved at blive en vane, men det håber jeg da ikke at det er. ;-) Så på den igen, og denne gang, bliver det så efter mit hoved, og ikke efter et mønster. Men jeg glæder mig stadig og vil nyde at sidde og strikke den.

1 kommentar:

marianne sagde ...

Super flot trøje. Nogle gange er man bare uheldig med sit strikketøj og nej det skulle ikke blive en vane, hvor det driller. Fortsat god weekend:)