lørdag, november 07, 2009



Det har været en hård uge. Mads og Matis har boet her, og vi har ikke vidst, hvor slemt det var med Lise. Men nu tror, jeg der er ved at være styr på det. Hun skal være indlagt endnu en uge, men vi har fået af vide, at hun kommer hjem på fredag.

Mange tanker er gået gennem mit hoved, og et godt råd fra mig er, bliv aldrig syg op til en weekend. Læger skal jo også have fri.

En anden tanke er, at det går rigtig fint, men jeg tror, at der er en grund til, at man ikke skal være for gammel, når man får sine børn, man bliver træt. Men for en tid kan man godt klare det.

Og så er det godt, at man har sit strikketøj, så man kan slappe af, når der er mulighed for det, eller når man sidder og har hyggesnak med sine børnebørn. Og ja, jeg strikker på livet løs på en kjole til mig selv. Skønt, tænk hvis man ikke havde noget at glæde sig over i livet, så ville det godt nok være trist, men jeg er så heldig at jeg har min skønne familie/børnebørn, og mit håndarbejde.

3 kommentarer:

Fríða sagde ...

kjolen ser rigtig lækker ud og den röde fra forrige indlæg er bare superflot til dig. håber det ordner sig hurtigt for din datter.
kh.fra Island
Frida

Pia sagde ...

Hej Hanne.
Din røde kjole er bare så flot og den lilla bliver da mindst ligeså flot. Håber på det bedste for jer alle. Godt du har mulighed for at hjælpe trods alt.

Helle : sagde ...

Rigtig god bedring med din datter, jeg giver dig ret i at man ikke skal have børn mens man er ung ;-)

Din kjole ser ud til at bliver rigtig flot, skøn farve du har valgt!