onsdag, marts 01, 2006

At fiske



Jeg var hos Mads og Mathies i går, og som man kan se bliver Peter Plys blusen brugt.
Mads viste mig hvordan han har lavet en fiskestang i børnehaven og en fisk så han kan fiske. Jeg synes den er ret smart fiskestangen med en magnet i enden af snoren og en fisk med magnet på, så kan man tage på fisketur.

Ellers er jeg godt i gang med min Mariager trøje, er godt halvvejs.

Det var bare så dejligt at få en hilsen fra Kirsten godt at man nu igen kan skrive til mig denne vej. Og tak for hilsnernen

1 kommentar:

vesteregede sagde ...

Hej.
Jeg har ledt og ledt efter en strikkeopskrift på en bluse med den højt elskede Peter Plys til min lille niece på 1 år, og så så jeg lige din side, må jeg spørge dig om hvor du har fundet sådan en strikke opskrift henne?

På forhånd tak
Venlig hilsen
Marianne
mariannebhasen@email.dk