mandag, marts 13, 2006

Lidt mere strik


I går havde jeg besøg af børn og børnebørn fra Fredensborg, og selv om der skulle snakkes og spilles ja så fik jeg da strikket lidt.

I dag har jeg så været i Roskilde, men da jeg noget af tiden bare så efter børnebørn så havde jeg også mit strikketøj med og fik strikket så jeg er da komme et stykke.
Jeg synes det er spændende at strikke denne trøje, men det er nok meget godt, for min datter vil også gerne have en så det er nok ikke den sidste Mermaid jeg strikker i denne omgang, men der er jo flere af Hanne Falkenbergs modeller jeg har strikker flere gange og nydt det.

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Hej Hanne,
Det er da helt viiiiildt, så hurtigt, det går med Mermaid og den tegner rigtig flot....
KH
PiaT-Køge

Anonym sagde ...

Hej Hanne,
Jeg er vildt fascineret af din Mermaid bluse. Vil gerne selv strikke den MEN gerne i noget hørgarn. Er du interesseret i at bytte en opskrift?