onsdag, marts 22, 2006

Så langt


Ja jeg har fået strikket lidt mere på min Mermaid, men jeg glæder mig også til jeg skal i gang med en mere. ;-). Jeg er lidt spændt på de farver jeg skal strikke den i, og tror at den vil blive meget flot.

Desværre har jeg fået ondt i halsen det er noget der vil noget, men ja det kunne vel ikke undgås, med 2 syge børn i huset, jeg havde jo børnebørn hjemme i mandags da de skulle flytte og de var syge begge 2, men jeg håber snart at jeg får det bedre igen.

I dag vil jeg lave noget helt andet end at strikke, for jeg skal sy ---- det er også noget jeg holder rigtig meget af, og jeg er startet på et sengetæppe igen. Det er dejligt, jeg kan godt lide at skifte mellem det jeg laver. Man kan se det jeg har syet her.

2 kommentarer:

Fríða sagde ...

Nej, hvor er den altså flot. Nu kan jeg ikke vente meget længere på at begynde på min. hvilket garn bruger du? jeg har köbt Opal Habbengut hos Vivian, håber at strikkefastheden passer nogenlunde. hvor er du dygtig Hanne, du er lige en kvinde efter min smag, en rigtig hverdagsheltinde der bliver ved selvom din situation er en der ville få nogle andre til at give op. Godt gået!
hilsen fra Island
Frida
ps. kommer du til strikkefestival? jeg kunne meget godt tænke mig at möde dig.

JetteM sagde ...

Ih-hvor ser din Mermaid godt ud Hanne. Jeg bliver helt misundelig. Hvilke farver har du tænkt dig at strikke den næste i ?
Ja- der er mange glæder ved børnebørn - men lige at arve deres sygdomme kan man godt undvære. God bedring til dig
Kh Jette