torsdag, marts 09, 2006

Tæppet


Så har jeg fået tæppe til Mathies færdig. Han skal have det i dag, for han kommer en tur hjem.
Ellers har jeg ikke fået skrevet så meget på det sidste havde i mandags besøg af Birthe, vi syede og hyggede os, så ja tæppet er færdig, og jeg skal i gang med det næste. Det glæder jeg mig meget til. Nu har jeg syet 2 der er næsten ens, de er syet i japansk foldeteknik og i stofrester, så jeg har en god samvittighed, og det er dejligt.

Men jeg har da også fået strikket en del på det sidste i går havde jeg besøg af Anne Marie og vi strikkede og hyggede os, så jeg er lige ved at være færdig med min Mariager. Der kommer billede en af dagene.

Man kan også se bagsiden af tæppet på min hjemmeside.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hold da op Hanne hvor er det flot. Det må ha' væet et stort arbejde med alle de små firkanter. Ja nu ved jeg jo godt at du ikke regner det for noget, meeeen alligevel!!!
Og Isager er også vældig flot.
Knuser herfra
Lise

Anonym sagde ...

Flot tæppe, og du går i gang med et til, det er imponerende
hilsen Inge