torsdag, marts 27, 2008






Jeg har lært engang at dem der laver ingen ting, laver ingen fejl, men dem der laver mange ting laver mange fejl. Jeg laver mange ting, men også mange fejl.





Jeg troede at jeg var færdig med mit SSS, for jeg havde fået ind i mit hoved at det kom over 10 gange. Men det viste sig så at der kom 2 dele mere, så nu er jeg helt færdig, og jeg er meget mere tilfreds med afslutningen som den er nu. Her er starten på sjalet, og så kommer det midterste stykke.





Desværre er det for stort til at jeg kan tage et billede af hele sjalet, så man kan se mønsteret, men i flere afdelinger, da går det jo også. :-)



Og så den fine afslutning.





Tak til LUL for det fine arbejde med at lave mønsteret.

1 kommentar:

Fríða sagde ...

hold da helt op, sikke én produktion! jeg er specielt vild med det stooore blå sjal.
kh.fra Island
Frida