mandag, marts 31, 2008




Så er jeg kommet i gang med at strikke en ny bluse til Linea. Det er hjerteblusen i skyggestrik fra Vivian Høxbro. Linea har sådan en bluse, men så kom hun hjem med den og spurgte om jeg lige kunne lave den. Hun var lige kommet til at hive en tråd. Og ja, ærmet var næsten revet helt af, så det var jo ikke bare lige. Mønsteret skal jo passe.


Linea er meget glad for sin bluse, det var hendes ynglingsbluse som hun sagde, så jeg fandt ud af at jeg lige så godt kunne lave en ny.


Det er jo nogle helt andre farver, men Linea har selv valgt dem, og jeg er sikker på at hun vil blive rigtig glad for den.

2 kommentarer:

Fríða sagde ...

söd bluse og fine farver, i dem begge to. men, hvad gör du så med den ödelagte bluse? jeg ville hive begge ærmer ud, og så hurtigt strikke et par ensfarvede sorte glatstrikkede ærmer i.
kh.fra Island
Frida

Marianne S sagde ...

Hvor er det en lækker farve du har valgt til Lineas nye trøje.
God idé med nye ærmer i den gamle trøje.