fredag, marts 07, 2008





Så er jeg færdig med mit Springshawlsurprice = SSS. Ind i mellem har jeg været meget i tvivl om jeg kunne lide det, og jeg kunne måske godt have tænkt mig en anden afslutning, men det er jo en del at det, at man kan se at andre tænker anderledes end en selv.



Men nu hvor jeg er færdig med det og har fået det skyllet op, og spændt ud, synes jeg det er blevet rigtig godt, og er glad for at jeg endnu en gang har fulgt med, for det har været det hele værd. Billedet her er ikke så godt, jeg har ind i mellem problemer me dat få taget et billede af så store sjaler, når de ligger ned.


Nu har jeg så et par sjaler mere som jeg strikker i KAL, og det er jeg glad for. Er jeg ikke med på en KAL får jeg lige som et hul i maven, eller et tomrum, jeg nyder at kunne glæde mig til at næste del kommer på et sjal. Tak til alle dem der gør det store arbejde, og her tak til LUL

1 kommentar:

Agneta sagde ...

Den blev jättefin