mandag, april 14, 2008


Mandag morgen. Jeg har desværre mange smerter, men nu er jeg klar til en ny uge med masser af dejlig håndarbejde.

Her kommer et billede af strømpen for april måned. Det har været hyggeligt at strikket et par strømper med mønster på, jeg plejer jo at strikke strømper til Søren, og der er jo ikke så meget pynt der. Men han er glad for dem, og det er jo det vigtigste.


Ellers så har jeg også fået strikket lidt mere på min Halsduk. Nu er jeg nået til mønster 16, så det vokser da støt og rolig.

I dag bliver der så ikke strikket så meget, for jeg vil sy på mit sengetæppe, så det kan blive færdig, for jeg skal jo i gang med at sy et klodstæppe til et af mine børnebørn Simone. Og Mads vil også gerne have et. Han synes det kan været spændende at være med til at sætte klodserne sammen, og jeg så syr dem. Sådan en aftale har jeg også med Simone. Men jeg vil jo gerne lige have mit sengetæppe færdig, så jeg har 2 at skifte med. Et sommer og et vinter tæppe. Det er vintersæppet jeg er ved at lave. Sommertæppet har jeg haft nogle år.

1 kommentar:

Agneta sagde ...

Så tråkigt att du ska ha ont. Men skönt att du kan sticka.