fredag, april 04, 2008






Så har jeg fået strikket clue 2 på Mystic Light. Jeg er rigtig spændt på hvordan det bliver når det er færdig, men det tegner godt.



Lige nu overvejer jeg hvad for en garn jeg skal starte min Halsduk i, for jeg vil strikke den i en anden farve, nu hvor jeg skal starte forfra, ellers bliver det alt for kedeligt.



Min hjertebluse, den går det godt med, jeg er nu færdig med ryggen, og er i gang med forstykket, og det er godt, for jeg skal være sammen med Linea i morgen, så kan hun se hvor langt jeg er kommet.


Jeg har lovet at klippe en bluse op, og det må jeg hellere gøre nu.


Med hensyn til vores badeværelse, så arbejder de på livet løs, og i dag kommet der et wc op, men det kan ikke bruges endnu. Det går fint fremad, og det er dejligt at se. Men om det står færdig om en uge, tør jeg ikke sige endnu.




1 kommentar:

Agneta sagde ...

har inte börjat på ledtråd 2 ännu. just nu är det så mycket annat som drar. Speciellt min Rose är kul att sticka nu. Men ser att den kommer att bli fin. Det har börjat bra.