fredag, april 18, 2008


Så er min svenske Halduk færdig. Og jeg må erkende at den er blevet meget pænere end jeg på et tidspunkt troede, medens jeg sad og strikkede den. Måske virker den stor på billedet, men det er den ikke, men lige som den skal være, og jeg er sikker på at den vil jeg blive rigtig glad for.

Men der er en ting mere her i huset som er færdig, og det er vores badeværelse. Der mangel et par småting, men det er ikke ret meget, kun noget som et nøglehul, ja det lyder måske underligt, men det er nu det der mangler, og det vil snart blive lavet.

De blev færdig torsdag aften klokken 20, så de har arbejdet ihærdigt for at få det færdig. Og jeg er rigtig glad for det.

Nu glæder jeg mit til at vi skal begynde at bruge det. Det bliver bare så dejligt.

På en måde har det være nogle lange uger, men det var nogle flinke mennesker der har lavet det, og det hjælper jo rigtig meget på det.
I dag har jeg så siddet og nydt at jeg ikke skulle have håndværker, og så har jeg hygget mig med at sy på mit sengetæppe. Nu varer det ikke

så længfør jeg har toppen klar. Så skal jeg i gang med at quilte, noget som jeg holder rigtig meget af.




4 kommentarer:

Merete sagde ...

Hej Hanne
Hvor er Halduken blevet flot, og sikke en farve. Kan godt forstå, at du glæder dig til at bruge det nye flotte badeværelse

Merete

Maggan sagde ...

Så flot din halsduk blev!! Grattis till den. Jag har inte börjat på min än, håller på med Super Karla.
Den ser rolig ut att sticka i alla fall.
hälsningar
Maggan i Enköping

Bente T sagde ...

Kære Hanne
Tillykke med at du er færdig med den svenske halsduk, den ser rigtig fin ud!
Tillykke med dit "nye" badeværelse, det er da næsten det eneste som man ikke KAN undvære, det ser dejligt lyst og venligt ud.

Hannestrik sagde ...

Ja Bente, det har også været hårdt. Men nu vil jeg samle kræfter i selskab med mit strikketøj.Og solen skinner, det er bare så dejligt. Hanne