søndag, april 20, 2008




Nu skal jeg have samlet lidt op på de ting som jeg er startet på. Her er mit Mysteri Light. Det er clue 4 som jeg er færdig med.Hvor mange dele der kommer ved jeg ikke, men jeg synes det er spændende at strikke. Jeg strikker det i 1 trådet Navia.


Clue 5 på Fancy Fulness er også strikket. Også et spændende sjal. Der kommer ikke så store stykker ad gangen, men så kan man også følge med, og det er da dejligt.

I dag vil jeg starte på endnu en KAL, det er Mystery Lace. Der skal der strikkes perler i, og hvem ved måske der kommer et billede af det i morgen.

Jeg har jo et sjal mere jeg er i gang med, og der skal jeg også lige have strikket op, så jeg er med igen, men når jeg føler at jeg er godt med, så vil jeg starte på Super Karla Poncho af Karen Noe.

1 kommentar:

Rubicon sagde ...

jeg var på blog din flere ganger og nå vil jeg skriver en kommentar :)

jeg liker sjalene dine veldig mye, du er flott å strikke!
jeg har problemer med FF, kanskje der er ennå for vanskelig for meg :-/

hilsen fra hamburg!