onsdag, april 09, 2008





Så kom jeg også godt i gang med Secret - of - Bad - Nauheim. Den ser ud til at blive helt anderledes end dem jeg før har strikket, men jeg kan jo godt lide forandring.


Og så har jeg også strikket de første 8 mønstre på min svenske Halsduk.


Men for at det ikke skal være lyv, så er jeg også kommet til at melde mig på en sokkeklub. Jeg strikker mange strømper til Søren, men jeg ved at resten af familien også gerne vil have nogle, så jeg tænkte melder jeg mig til et par strømper om måneden, ja så får jeg nok også dem lavet.

Og det er jo sådan at jeg har det ikke så godt for tiden, men når jeg strikker med på de KAL som jeg møder på min vej, ja så er det en god afledning for mine smerter, og det er vel ikke den værste måde at prøve at klarer tingene på. Men det er lidt underligt, for jeg har altid kun haft en ting i gang, nu har jeg flere, men bare de bliver lavet færdig, så gør det jo ikke så meget.

De er begyndt at sætte fliser op på vores badeværelse, så om lidt skal jeg ud og se hvor langt de er kommet. Der vil nok gå en uge endnu, før de er færdig. Lang tid, men det skal vel være skidt før det kan blive godt, det er der da nogle der siger.

1 kommentar:

Denblyviol sagde ...

Jeg elsker alle dine sjaler. Glæder mig hver gang der er nye billeder her på bloggen. Du kan altid ringe eller skrive til mig. Knus fra Irene