tirsdag, april 08, 2008



Så ligger der en ny bluse til Linea næste gang hun kommer hjem. Blusen er strikket i skyggestrik, og det er Hjerteblusen fra bogen Skyggestrik af Vivian Høxbro. Jeg var lidt nervøs for om man kunne se forskellen i de 2 farver, for når de ligger ved siden af hinanden, så kan de være svære at se forskel på, og det er da hændt et par gange at jeg er kommet til at strikke med den forkerte farve, men jeg har opdaget det inden jeg har strikket en hel pind, så der har ikke været problemer. Linea har selv valgt farverne og den er blevet rigtig sød. Jeg er sikker på at den vil klæde hende

Og så er jeg startet forfra på min Halsduk. Jeg tror aldrig jeg før har været udsat for at der har været forskel på 2 nøgler garn, som har den samme indfarvning, men det var der og så måtte jeg starter forfra i en anden farve, for begyndte jeg i den samme farve igen, så synes jeg det ville blive for kedeligt. Men nu er start skuddet så gået en gang til på den.




Vores badeværelse, ja det går det fremad med :-) De er ikke færdige, men nu kan jeg da se at de kommer nogle vegne. I dag skal de begynde at sætte fliser op, om de bliver færdig til weekenden, det tør jeg slet ikke tænke på, jeg ville ønske det, men jeg er lidt meget træt, så det er nok bedst bare at vente og se, og så glæde sig til de er færdig.


Her kommer vores nye wc, og vores håndvask til at være.


Ingen kommentarer: